luilekkerland - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van dokel - WaarBenJij.nu luilekkerland - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van dokel - WaarBenJij.nu

luilekkerland

Door: dokel

Blijf op de hoogte en volg dokel

10 Februari 2011 | Laos, Luang Prabang

Hallo!

Zoals gezegd hebben wij vandaag een lekker dagje niks doen achter de rug. Allez, tis te zeggen: niks doen... We hebben eens goed lang uitgeslapen tot 8.00 u, dan een lekker baguetje gegeten, ja Koen, met chicken...:-)
Dan zijn we naar de vroege versmarkt gegaan om geuren en kleuren te absorberen. Wat lag me daar allemaal bijeen zeg...pfff. Van varkenspoten over buffellever tot levende kikkers. Kun je het je al een beetje voorstellen?
s middags op een zalig terrasje wat verse fruitshakes gedronken, mmm...
We hebben ook al onze minivan voor morgen vastgelegd. Ze komen ons om 09.00 u ophalen. En deze namiddag hebben we ons hier bij het rode kruis laten masseren. 4 euro voor een fullbody massage. Jawadde... de moeite hoor! En daarna zijn we lekker aan de oevers van de Nam Khan bij het water gaan liggen tot een uur of vijf toen we een boot alleen voor ons twee hebben genomen voor een sunsettrip over de Mekong.
Dat was in het kort ons dagje. Niet echt spannend, maar wel superzalig. We voelen ons weer helemaal top en klaar voor onze volgende bestemming!

Tot gauw!

• 10 Februari 2011 - 15:10

Mama:

Schitterende foto's. Maar die schotel ziet er alles behalve smakelijk uit. bah.

• 10 Februari 2011 - 16:21

Peter:

Kelly en Dom... Mooie reisverslagen en foto's. We volgen vol interesse je reis.
    Groetjes en geniet zoveel mogelijk.

• 10 Februari 2011 - 17:16

Johan:

Sjonge, jonge, jonge
    We want more, we want more : foto's, teksten, video's, postduiven of conference call ... : laat maar komen
    Trouwens, aan die vleesschotel te zien : ondertussen ook vegetariër geworden ??

• 10 Februari 2011 - 19:00

Papa:

hoi kel en domi,wat een verrassing toen ik gister mijne gsm opnam en je stem hoorde,super! geniet er nog maar met volle teugen van,en laat die verslagen maar komen. groetjes x

• 10 Februari 2011 - 21:26

Lea En Eddy:

Hoi,
    De namiddag hadden we wel samen met jullie willen doorbrengen !!
    We zijn erg benieuwd wat de volgende bestemming te bieden heeft.
    Na zo'n dagje rust zijn de batterijen weer opgeladen. Geniet en beleef nog mooie avonturen.
    Groetjes,
    lea en eddy

• 11 Februari 2011 - 08:58

Diana Collega :

mooi mooi mooi
    ja we hebben je gevonden en volgen
    natuurlijk vol ongeduld je leuke reisverslagen groetjes

• 12 Februari 2011 - 15:14

Erika :

Hallo engeltjes,

amai jullie beleven werkelijk het avontuur van jullie leven hé. Voor de markt met al dat "lekkers", zou ik uiteraard wel passen....ha ha. En Kel tis mij niet gelukt om jou te bekeren tot het vegetarisme maar het zou me niet verbazen als je na deze toch wel spirituele reis terugkeert als ne bondgenoot van mij op dat vlak.
    Maandag is het PR en ik vind het oh zo jammer dat je er dan niet bij bent want nu Sylvain er ook niet meer is...pff! Maar ja ik ga er het beste van maken en breng je nadien uitvoerig verslag uit.

Dikke knuf en x

Erika