happy birthday... - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van dokel - WaarBenJij.nu happy birthday... - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van dokel - WaarBenJij.nu

happy birthday...

Door: dokel

Blijf op de hoogte en volg dokel

03 Februari 2011 | Thailand, Chiang Rai

hallo iedereen!

Niet om jullie jaloers te maken hoor, maar wat is er mooier dan op je 30e verjaardag lekker in het zonnetje tussen de palmen te genieten van een ontbijtje?

We zijn dus gisteravond goed aangekomen in Chiang Rai na een binnenlandse vlucht van 1.5 u.
Aan de luchthaven stond een Thais vrouwtje ons op te wachten met een bordje met onze namen op. Guesthouse waar we nu zitten is very basic maar wel heel proper. Omdat de vluchten zo in ons systeem zijn gekropen, hebben we besloten om vandaag nog niet de grens met Laos over te steken, maar gewoon nog een nachtje hier te blijven. We gaan zodadelijk een moto huren en naar de grens met Myanmar rijden... tenminste, als we dat halen want ze rijden hier precies aan de verkeerde kant van de weg :-).

En nog bedankt voor de verjaardagswensen!

P.S. Gisteren al gemerkt dat Domi precies goed in de markt ligt bij de Thaise vrouwtjes... hi hi! Me love you long, long time...

• 03 Februari 2011 - 07:11

Renate:

Hela meid

Ten eerste een heel gelukkige verjaardag. Ja je wilt ons niet jaloers maken ma stiekem doe je het toch hoor tis hier koud, donker en regenachtig!
    In ieder geval geniet er ginds van en ik volg je op de voet hoor!

groetjes

• 03 Februari 2011 - 18:40

Papa:

eerst en vooral een heeel gelukkige verjaardag,maar da zal wel lukken he,ik had je trouwens sms gestuurd in de hoop dat het zou aankomen.en zou da aan die kletskop liggen van domi?,want dan ken ik mijn volgende vakantiebestemming ook al,hehe.laat maar iets weten als we kunnen skypen of chat. groetjes and be carefull out there x

• 03 Februari 2011 - 19:03

Mama:

Oei Kelleke zie maar dat ie er geen meebrengt.

• 03 Februari 2011 - 19:03

Fam. Dieltjens:

Gelukkige verjaardag van heel ons gezinnetje !!!

• 03 Februari 2011 - 21:54

Lea En Eddy:

Vooreerst van harte proficiat met je dertigste verjaardag. We hopen dat jullie intussen bekomen zijn van de jetlag en jullie tocht kunnen voortzetten. De weergoden zijn jullie alleszins goedgezind, we kennen enkel grijze, miezerige dagen met rukwinden erboven op.
    Wees maar voorzichtig met de moto !!
    Groetjes, lea en eddy

• 04 Februari 2011 - 18:46

Johny, Anja & Kids:

Hey, hey,
    proficiat van ons allemaal en welkom bij 't clubke van de 30 plussers.
    Da madammeke da zot was van Domi is da soms die op die 2e foto? Die moet hij nie meebrengen als ge terug komt hé. Groetjes