one day in bangkok... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dokel - WaarBenJij.nu one day in bangkok... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van dokel - WaarBenJij.nu

one day in bangkok...

Door: dokel

Blijf op de hoogte en volg dokel

02 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Iedereen: we zijn goed aangekomen op de luchthaven van Bangkok! Gisterenavond om kwart voor zes s avonds vertrokken in Dusseldorf en vandaag om 10.15 u plaatselijke tijd gearriveerd. Geradbraakt dat wel en zonder enig tijdsbesef...
De vlucht duurde echt een eeuwigheid naar mijn gevoel. En geloof de fabeltjes maar niet dat je meer ruimte hebt op een vliegtuig voor lange afstandsvluchten! Niet dus... We kregen wel allemaal een kussen en een dekentje, oogmasker en oordopjes. Niet dat dat heeft geholpen want we hebben allebei geen oog dicht gedaan.
Anyways, omdat we dus zo moe waren en we geenn zin hadden om met onze zware backpacks helemaal tot het centrum van Bangkok te gaan, zijn we maar wat blijven rondhangen/zitten/liggen in en om de luchthaven. Terwijl ik dit verslagje plaats zijn we trouwens nog steeds aan het wachten op onze binnenlandse vlucht naar Chiang Rai. Die vertrekt zo meteen. Dus ik ga stilaan afsluiten, anders mis ik hem nog! Tot gauw!

• 03 Februari 2011 - 20:18

Davy Daemen:

Hey daar zijn blij te horen dat je het daat tot nu al na u zin hebt ga ze hier in Brogel nu vlug zeggen dat je iets hebt laten op pc hebben al meer als 100 keer de vraag gesteld aan mij. Groetjes Davy en VOORZICHTIG ???
    En nu maar genieten van alles en vergeet niet foto te maken?

PS GELUKKIGE VERJAARDAG XXX