van de kust naar Granada - Reisverslag uit Torrox Costa, Spanje van dokel - WaarBenJij.nu van de kust naar Granada - Reisverslag uit Torrox Costa, Spanje van dokel - WaarBenJij.nu

van de kust naar Granada

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg dokel

08 Juni 2014 | Spanje, Torrox Costa

Vandaag nog een hele dag aan zee gebleven. Eerst naar Nerja gereden, wat wel een heel mooi stadje is met een mooi uitzichtpunt (Balkon van Europa), maar ook wel heel erg toeristisch. Nadien op de terugweg naar Torrox Costa (waar onze spullen nog stonden bij el Cortijo) een mooi baaitje opgezocht tussen Nerja en Torrox met vissersboten waar ook een klein strandbarretje was waar ze de vis vers grilden op het strand. Echt super!! Keilekker en goedkoop! Zalig zwemmen bovendien daar!
Na nog een douche te hebben genomen rond kwart na zeven vertrokken naar Granada, wat ongeveer een uur en twintig rijden was.
De weg van de kust naar Granada is echt wel heel mooi, met zicht op de zee. Nadien wordt het drukker en drukker want Granada is echt wel één van de grote steden in Andalusië.
In Granada aangekomen moesten we ons hotel Juan Miguel nog zoeken. De GPS wist ons wel tot de juiste straat te brengen, maar we vonden het hotel niet. Na veschillende keren helemaal door de Stad te zijn geleid, een half uur te hebben gezocht en de nodige stress te hebben gehad, werd besloten dat Domi de wagen in de juiste straat zou parkeren (wat een grote weg was) en dat Kelly vervolgens te voet het hotel zou gaan zoeken. Zo gezegd, zo gedaan. In mum van tijd was alles geregeld en was onze wagen geparkeerd in de parking van het hotel (hoewel dat wel iets langer geduurd heeft vanwege de ienieminie parkeerplaatsjes daar). Inmiddels was het kwart voor tien 's avonds, dus zijn we nog iets gaan eten en dan gaan slapen omdat we zo moe waren.