Terug thuis - Reisverslag uit Neerpelt, België van dokel - WaarBenJij.nu Terug thuis - Reisverslag uit Neerpelt, België van dokel - WaarBenJij.nu

Terug thuis

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg dokel

24 Maart 2013 | België, Neerpelt

Hey iedereen!

Na ons tripje naar Cambodja, hebben we nog enkele daagjes in Bangkok doorgebracht. Lekker rustig, ter voorbereiding op onze terugkeer naar België :-(
We zijn verdwaald in de Chatuchak weekendmarkt, hebben aapjes gekeken in de Zoo (die behoorlijk klein was voor een metropool als Bangkok), hebben lustig van fruitshakes geslurpt en genoten van onze laatste massages...
Thailand, een land van contrasten voor ons. Het authentieke noorden met zijn schitterende natuur en vriendelijke bevolking zullen we nooit vergeten. Het overdreven toeristische zuiden is dan weer niet voor onze bek, met uitzondering van enkele pareltjes waarnaar we zeker nog ooit zullen terugkeren.
We hebben mensen ontmoet, verhalen gehoord en dingen beleefd die ons ons leven lang zullen bijblijven.
Maar helaas, aan alles komt een eind (en laat dat nu net de essentie van het boeddhisme zijn: alles is impermanent, everything changes. Dus laten we daar maar goed aan denken :- )
Dus afgelopen woensdag , 21 maart, zijn we dan na 9 weken via Abu Dhabi teruggevlogen naar huis. En hier zitten we nu...
45 graden verschil, een serieuze valling van de airco en geen benul van hoe we hier in godsnaam opnieuw zullen moeten wennen.
Gelukkig hebben we nog enkele dagen om daar achter te komen alvorens we er weer in moeten vliegen!

Aan allen die onze reisverslagen hebben gelezen: we hopen dat we jullie op onze manier toch een beetje hebben kunnen meenemen naar Myanmar en Thailand en dat jullie hebben kunnen meegenieten van onze belevenissen.
Diegenen die ook gereageerd hebben zouden we echt heel erg willen bedanken! Het was altijd fijn om ons ver van huis toch een beetje thuis te kunnen voelen dankzij jullie reacties, zeker als het even wat minder ging.

Zo, hierbij sluiten we deze reis af...
...tot de volgende keer!!

XXX

• 26 Maart 2013 - 18:59

Bieke Emmers:

Leuk te horen dat jullie na alle belevenissen weer veilig thuis op belgische bodem zijn. Al had ik je inderdaad kunnen aanraden om nog even weg te blijven; het lijken Siberische ijstijden hier dus totaal geen lolletje om in terug te komen.
    Geniet nog maar even thuis van de rust; je collega's zullen alleszins wel heel blij zijn je terug te zien en ik ben vooral benieuwd naar bijhorend fotomateriaal ed...

Tot gauw

Bieke

• 26 Maart 2013 - 19:00

Anne:

Amai Kelly, eindelijk weer voet op Belgische bodem. Nog steeds vrieskoud. Dat valt tegen he.
    Ik heb ook genoten van je schitterende reisverslagen en wens je alvast nog enkele rustige dagen om te bekomen van jullie avontuur.

Groetjes en tot binnenkort

Anne

• 26 Maart 2013 - 19:46

Marleen En Tony:

Zo,avonturiers, voor jullie spijtig dat jullie terug zijn en zeker terug te komen bij deze temperaturen en alle mensen die down zijn door de lange duur van deze winter. Kun je voorstellen hoe de achterblijvers zich hier al die 9 weken hebben gevoeld en toch blij waren met het zonnetje dat door jullie verhalen heen toch hier een beetje heeft geschenen. Wij zijn in ieder geval blij dat jullie weer veilig thuis zijn! Hopelijk kunnen jullie snel weer wennen aan het hectische leven dat jullie hier te wachten staat en de constante verplichtingen.... grtjes en tot gauw!

• 27 Maart 2013 - 09:13

Renild:

Allez, terug thuis, dat zal wel even wennen zijn en waarschijnlijk vloekt ge nu al dat je dat lekker warme weer achtergelaten hebt. Ik heb alleszins genoten van de verhalen en keek elke keer uit naar het volgende!
    Toch ook fijn dat je weer veilig thuis bent en tot binnenkort hé!!

Groetjes

Renild

• 30 Maart 2013 - 19:11

Johan:

Welcome back !! Wijzer en sterker - kijken er naar uit om je terug te zien ...